Tuesday, July 2, 2013

Upstairs Waikiki

Suures tööhoos olles olen unustanud kirjutada Upstairs’ist. See on siis mu teine töökoht, kus algselt pidin hakkama tööle coctail waitressina, kuid suurepärase üllatusena töötan ma seal hoopiski baaridaamina.

Upstairs on Waikiki uusim ja kõige euroopalikum (kui nii võib öelda) ööklubi, mille sisekujunduses on lähtutud taaskasutusest ja rohelisest mõtteviisist. See tähendab, et näiteks lambiümbrused on tehtud plastiklusikatest, diivanite katted on tehtud kartulikoti laadsest riidest, dj-puldil on vinüülplaadid, VIP alas on surfilaudadest tehtud pingid jne. Alkoholivaliku puhul on võetud eesmärgiks pakkuda eelkõige kvaliteetseid asju. Selle üle on mul väga hea meel, sest see tähendab seda, et paljud põhialkoholid, mida Upstairsis pakutakse on samad mis Teatriski. Näiteks käsipudeliteks on Stolichnaja (viin), Bacardi (rumm), Bombay (gin), Jack Daniel’s (viski) jne. Ka Teatris on Stoli, Bacardi ja Bombay meie käsipudelid ehk siis see tähendab, et mul on tööd palju lihtsam teha. Upstairsis on muusika samuti üldjuhul sarnane Teatriga ehk siis it feels like home!

Upstairs on lahti 7 päeva nädalas. See aga tähendab, et ma olen seal tööl 4-5 korda nädalas. Õnneks on vahetused lühikesed – tavaliselt kella 22st 2ni. Kuna tööpäev on nii lühike ja tööd ei ole (veel) üüratult palju, siis ei tundu töö Upstairsis mulle tööna. Seal töötamine on mulle pigem ainult lõbu ja rõõm, kuna ma tunnen end baarileti taga nii koduselt. Rummkoola, viin mahlaga ja gintonic on ka siin ühed populaarsemad joogid ja nende tegemine ei ole just suurim mõistatus.

Võrreldes Eestiga antakse siinsetes klubides täiega palju jootraha. Kuna veel on suhteliselt rahulik ja ma olen peamiselt olnud väikses baaris, kus pakutakse ainult shotte ja põhilisi pikke jooke, siis on mu jootraha väiksem kui suures baaris, kuid sellegipoolest saab seal õhtu jooksul vähemalt 50 dollarit kätte. Ka coctail waitressid saavad täiega hästi jootraha (nädalavahetusel ulatus teiste tsikkide jootraha 100+ dollarini). 


Meile igatahes VÄGA meeldib Upstairsis töötada ja loodame, et see muutub ka kohalike seas väga populaarseks. 

dj-pult ja tantsupõrand

kartulikotilaadsed istmekatted

lusikatest lambid

Bartending!! väga väga armas töökaaslane Alicia (meid muide peeti
õdedeks kohe esimesel õhtul :D) 

No comments:

Post a Comment