Wednesday, May 22, 2013

3 tundi enne ärasõitu

Kell on 3:45 ja 3 tunni pärast lendan ma ära 3 kuuks 3 nädalaks ja 3 päevaks. Hawaiile. Nelja väga toreda neiuga. 

Ma ei ole kunagi olnud järjepidev blogija, mistõttu kahtlesin sügavalt, kas hakkan Hawaii kohta blogi pidama või mitte. Kuna aga minu ripsude hooldaja ütles, et tema küll loeks ja tahaks teada, kuidas mul läheb, siis ma mõtlesin, et lisaks temale on veel teisigi, kes tahaks teada Hawaiist ja sellest, kuidas ma seal üldse hakkama saan.

Miks ma üldse Hawaiile lähen? Selles on "süüdi" Ursula, kes astub ise ka kolme tunni pärast lennukile, et lennata eksootilisse tundmatusse. Ma mäletan, kuidas me 2012. aasta oktoobri esimesel pühapäeval olime Ursula juures Annikaga (vist ei tule üllatusena, et ka Annika on oma kohvri pakkinud Hawaii jaoks kokku). Käisime saunas, jõime Proseccot ja lobisime Ursula suvest.. ja üldse suvedest. Miskipärast sattus teema Hawaii peale, rääkisime Student Touri programmist ja sellest, kuidas paljud tuttavad on seal käinud ja seda kiitnud. Ja siis tuli Ursulalt otsustav küsimus: "Pihel, kas sa ei ole mõelnud kunagi sellele, et Hawaiile minna suveks?" Urs ilmselt uuris seda, kuna ma olen mitu suve teenindusvaldkonnas töötanud ja töökogemust mul nagu veidi on.. Miks mitte teha sama tööd, kuid mitte Eestis, vaid Hawaiil. Ja peale seda küsimust, hakkas idee kuskil sees idanema ning mitte ainult mul, vaid ka Annikal.

Kuna Ursula oli selle mõtte mulle juba pähe pannud, siis tahtsin huvi pärast ka teada, mida mu kallis Margus sellest arvab. Ta ütles, et ma ei tohi kunagi midagi jätta tema pärast tegemata ning sellest lausest lugesin välja kiidusõnu. Seega hakkas idee aina edasi ja edasi idanema, kuni ühel hetkel olime Student Touri kontoris ja rääkisime Mariliisiga, miks Hawaii ja millised iseloomuomadused aitaksid mul seal toime tulla. See vestlus oli justkui suuline leping, milles ütlesime kõik oma "jah"-sõnad :) 

Nii oligi kindel, et suvi 2013 destination on Hawaii!

No comments:

Post a Comment