Thursday, May 30, 2013

Tööotsingud - day three

ma olen praegu ÜLIVIHANE!!!

 Sain sinna Wolfgangi tööle ja olin juba lepinguid allkirjastamas, kui tuli välja, et nad ei saa mind oma töötajate programmi lisada ilma SSNita. Kuna see Wolfgang on väga viisakas koht, siis ma ei saa seal töötada enne, kui oma SSNi korda saan. Täna hommikul helistasin oma nn tugiisikule ja programmi 24/7 emergency numbrile, kuid keegi ei vastanud. Praegu aga vaatan, et SEVIS check in on tehtud juba 5 päeva tagasi, mis tähendab, et ma oleks võinud täna SSNi taotlema minna. Kuna aga viisasponsori kodulehekülg ja sealne programm on mingi PLÄUST, mis ühel päeval näitab, et check in on verified ja teisel päeval näitab, et check in on unconfirmed, siis ei saagi aru, kas ma võin seda kõikvõimsat SSNi taotlema minna või mitte.

kuri kuri kuri - VÄGA KURI on olla, sest ma olen pmts terve päeva selle Wolfgangi teemaga tegelenenud, läksin hommikul sinna, siis anti korraldus minna ühte teisse kohta, et dokumendid korda ajada. Selleks printisin välja oma I-94 vormid ja tegin passikoopia ja koopia viisast ka. Ühesõnaga kõik oli väga lootustandev kuni selle hetkeni, millal ma sain teada, et ma ei saa ilma SSNit töötada.

Päev algas nii hästi... ja nüüd lihtsalt on tuju totaalselt rikutud :(

hommikune trenn oma kodu jõukas :)


Wolfgangist saadeti mind Janiniga kohtuma
Selles ägedas majas allkirjastasingi juba lepinguid, kuni.... kõik läks pahasti:(

No comments:

Post a Comment