Wednesday, May 29, 2013

Tööotsingud

Täna on siis ametlikult see päev, kus me hakkasime oma Cvdega mooda Waikikit käima. Lükkasime seda ebameeldivat tegevust võimalikult palju edasi, sest ootasime, et saaksime oma Sevise check-ini ära teha. Kuna vahepeal olid pühad, siis ei saanud me oma probleemile lahendust, kuid täna hommikul peale ühte kõne asjapulkadele sai check in ilmselt lõpuks tehtud ja see tähendas seda, et me saame endale varsti SSN (social security number, mida on vaja USAs tööle asumiseks).

Enne tööle asumist on vaja siin teha tuberkuloositest ning see health center, kus seda teha saab, asub Waikikist väljas, umbes neljakümne minuti bussisõidu kaugusel. Tuberkuloositesti vaja siis, kui tahetakse toidukohtades töötada ja vähemalt mina tahaksin ideaalis töötada mingis restoranis. Igatahes, võtsime siis tripi ette sinna health centerisse, kuid seal tuli välja, et neil on mingi asi otsas ja seda testi ei saa teha. Võtsime siis tõendi, et me võime tööd otsida ka ilma selle tuberkuloositestita ja tulime põhimõtteliselt sama targalt tagasi.

Waikikisse tagasi jõudes oli kell juba kaunikesti palju (neli äkki?) ning siis oli aeg. Jeps, aeg hakata tööd otsima. Istusime Annikaga Starbucksi, et kaardistada mõned kohad, kuhu võiks CV viia. Mõlemad olime suht laibad, mul valutas pea ning Annikal kurk ning pea. Foursquare ja Tripadvisor olid head sõbrad, kuid kõige kasulikumaks osutus meie kõrval istunud mees. Ta kasutas ka tasuta wifit ja tegi ilmselt tööd. Ühel hetkel palus ta, et me ta asju valvaksime ning ilmselgelt ei võtnud see meil tükki küljes ära. Kui ta tagasi tuli, siis ma küsisin, kas ta on kohalik. Kuna ta osutuski kohalikuks, siis palusin soovitada tal kohti, kuhu oma CV-sid viia. Meil vedas, sest tuli välja, et ta on siinsete toidukohtade tarnija (või midagi taolist). Ta soovitas meile Duke’si (koht, kuhu ükski eestlane pole tööle saanud), Cha cha cha-d (asub meie koduga samal tänaval) ja Il Lupinot.

Mingi hetk läksime Annikaga lahku ja esimene koht, kuhu läksin, oli Duke’s. Kuna see on üks populaarsemaid kohti, siis on sinna väga raske tööle saada (seda rääkis see tüüp Chip, kellega kohtusime), kuid kes ei riski, see shampust ei joo. Läksin Duke’si ja küsisin manageri, kes oli seal kohal. Rääkisin manageriga paar sõna juttu, kuid tema jutust sain aru, et nad ei taha sinna ainult suveks kedagi võtta.. Kuid ta ütles, et ma läheks sinna homme ja täidaksin applicationi. Siis liikusin edasi Cha cha cha-sse, kus täitsin samuti applicationi.

Ahjaa.. Need applicationid on nagu CV-d, aga sa pead need koha peal ise täitma, mistõttu meie CV-del pole nagu väga mõtet.

Anyhow, peale Cha cha-t läksin Il Lupinosse, kus taaskord pidin täitma applicationi, kui küsisin manageri järgi ka. Kui hakkasin applicationit ära andma, siis host ültes, et mu intervjuu toimub kohe. Mul oli nii, et WHAAAAT, päriselt???  Tutvusin neiu Heelaga, kes on selle koha manager. Kui ma natuke taustauuringut tegin, siis ma nägin kahte manageri nime. Üks neist oligi Heela Motus ning ma ütlesin Annikale, et see kõlab täpselt nagu mingi eesti nimi. Kui ma ütlesin Heelale oma nime, siis ta vastas mulle „Tere!“. Mul jäi karp lahti ja adusin ära, et mu seos pidaski paika. Ma olin üliõnnelik, et minu intervjueerija on eestlane. Intervjuu sujus hästi ja ta pakkus mulle hostessi kohta. Ta uuris mu tugevusi, küsis, mida peaks minu arvates host tegema ja seletas millist hosti nad otsivad. Kuna ma tundusin talle selline host, keda nad otsivad ja ma teadsin ka üht-teist hostessi ülesannetest, sest nii Teatris kui ka Deja Vus on hostess, siis kutsus ta mind homseks teisele intervjuule teise manageriga.
Te lihtsalt ei kujuta ette, kui õnnelik ma olin!!! J Ma pole küll 100% kindel, et ma selle töö saan, kuid vähemalt on mul juba homme intervjuu. Otseloomulikult täidan ma applicationeid veel edasi, kuid siiski on olemas mingigi võimalus.

Ma olen täiega õnnelik, et see Chip sattus täna Starbucksi täpselt meie kõrvale ja et ma julgesin küsida, kas ta oskaks soovitada mingit kohta.. Ilmselt pidi see olema saatus, sest muidu ma ei oleks küll sinna Il Lupinosse osanudki vaadata. 

Minu tänase päeva algus: 6,7 km jooksu ja seejärel värskendav suplus.
WELCOME TO THE GOOD LIFE!


2 comments: