Sunday, June 9, 2013

another sunday in paradise

Taas on kätte jõudnud pühapäev. Aeg on lennanud lihtsalt nii kiirelt, et kuidagi imelik ja harjumatu on mõelda, et see on juba kolmas pühapäev Hawaiil. Kuigi me pole siin olnud veel kolme nädalatki, siis on siin kodune ja tunne ning Eesti ja sealne kool ja rabamine tundub olevat justkui väga ammune teema. Ma olen siin palju kirjutanud, mida ma erinevatel päevadel teinud olen, mis tõttu mõtlesin, et täna kirjutaks siinsetest elust ja inimestest. Nagunii postitan lähiajal ühe pikema postituse ilusate piltidega eilsest päevast, kui käisime hike'imas:)

Nagu ma olen varemates postitustes maininud, siis siinsed inimesed on kõik väga sõbralikud, avatud ja abivalmid. Sellist small-talk'i on hästi palju. On täiesti tavaline, et täiesti võõras küsib tänaval "How are you?", "How was your day" jne. Lisaks kuuleb hästi palju komplimente stiilis "You have such a nice dress!", "You look so beautiful" jne. Samas olen suht kindel, et see small-talk ei ole tihtipeale siiras. Eestis tehakse komplimente küll harva, aga vähemalt on need siirad. 

Rääkides inimeste riietumisest ja enda eest hoolitsemisest, siis Eestis mõtlevad inimesed kohati LIIGA palju, kuidas nad riietuvad ja kuidas nad välja näevad. Üks mu tuttav kunagi rääkis, et ta teab ühte neiut, kes ei vii isegi prügi välja nii, et ta poleks meigitud. Kui Eesti tänavatel (vähemalt Tallinnas ja Tartus) näeb üldjuhul hästi riietuvaid inimesi, siis siin on kõigil suhteliselt ükskõik, mis neil seljas on. Peaasi, et mugav oleks. Sama kehtib ka ööklubide kohta. Eesti klubides on suhteliselt raudne reegel, et naised kannavad kontsakingi, kleite ja on ilusti meigitud (eriti vene naised). Siinsetes klubides on aga nii, et tihtipeale ei kanta kleite ja kontsakingad on pigem erand kui reegel. Kui Eesti mehed panevad klubisse tulles vähegi viisakama pluusi selga ning mõned härrased kannavad lausa triiksärke ja ülikondi (oooh, I love it), siis siin kannavad mehed klubis t-särke. Siiani olen näinud võib-olla kolme meest, kes kannavad triiksärki ja ühte, kes kannab klubis ülikonda. Ehk siis siin pööratakse oma välimusele minu arvates tunduvalt vähem tähelepanu. Ühest küljest on see okei, aga teisest küljest... Eestis olles ikka silm tihti puhkab, kui klubis inimesi vaadata. Eriti mehi, kes kannavad triiksärki, ülikonda või pintsakut (tervitaks oma musi siinkohal) :) Ja naisi, kes on tõesti enda kallal vaeva näinud. Siin olles üldjuhul silm ei saa puhata, sest midagi kriibib ikka silma.

No comments:

Post a Comment