Tuesday, June 18, 2013

busy times

Wow.. Siin olles lihtsalt aeg lendab, eriti siis, kui tuleb tööd teha. Viimane nädal ongi möödunud suuresti töötades. Kindlasti ei tasu aga ette kujutada, et ma päevad otsa rabaksin. Vastupidi! Kuigi ma olen töötanud neli päeva järjest (kolmapäevast-laupäevani), siis on mul tunne, et ma pole eriti palju rabanud. Põhjus seisneb selles, et ma olen olnud õhtustes vahetustes. See tähendab, et ma pean tööle minema kella neljaks või viieks ning tööpäeva pikkus on keskmiselt 5-6 tundi. Tööpäevad ei ole muidu absoluutselt väsitavad, kuid kuna õhtune vahetus peab kontsaga kingi kandma (ma kannan täistallaga kontsi), siis on jalad väsinud küll. Mu praegune graafik võimaldaks vabalt võtta päevase töö ka, aga ma lihtsalt pole viitsinud otsida.

Kui tööst juba rääkida, siis tuleb tõdeda, et need õhtused vahetused on pisut piiravad ka. Näiteks teised tüdrukud on suhteliselt tihti Upstairsis töötanud, kuid ma olen reaalselt saanud seal töötada ainult ühe päeva. Täna, laupäeva õhtul, olen ma kodus üksi sellepärast, et teised läksid Waikikilt välja East Coastile Jaani ja Alari sünnat tähistama. Ma pidin aga tööl olema ja ei saanud minna L Samas on aga natuke hea ka, et kedagi ei ole, sest saan rahulikult kirjutada ja võtta aega enda jaoks. Pealegi on mul terve suvi aega chillida ja trippida ning õnneks aga sain järgmise teisipäeva ja kolmapäeva vabaks, mis tähendab, et ilmselt-loodetavasti saan teisipäeval Waikikist välja ning kolmapäeval on Ursula sünnipäev.


Vabadel päevadel olen kasutanud oma aega suhteliselt targasti ära. Pühapäeval käisime rannas ja pildistamas ja chillisime niisama. Täiega mõnus oli!!! Teisipäeval käisime North Shore’il (see on Waikikist väljas). Nendest teen eraldi postitused, kuna mõlemal päeval tegime palju ilusaid pilte J

No comments:

Post a Comment